Importance of learning mathematics through SF and Fantasy digital games: a case study for BEng students

Vanesa Paula Cuenca-Gotor

https://orcid.org/0000-0003-0819-8528

Spain

Universitat Politècnica de València

Alicia Herrero-Debón

https://orcid.org/0000-0002-4348-8486

Spain

Universitat Politècnica de València

Dolors Roselló-Ferragud

https://orcid.org/0000-0002-5724-7683

Spain

Universitat Politècnica de València

Santiago Moll-López

https://orcid.org/0000-0003-3388-5135

Spain

Universitat Politècnica de València

Juan Antonio Monsoriu-Serra

https://orcid.org/0000-0003-3350-7951

Spain

Universitat Politècnica de València

Marta Moraño-Ataz

Spain

Universidad CEU Cardenal Herrera

Luis Manuel Sánchez-Ruiz

https://orcid.org/0000-0001-7559-6724

Spain

Universitat Politècnica de València

Erica Vega-Fleitas

Spain

Universitat Politècnica de València

|

Accepted: 2023-02-10

|

Published: 2023-04-04

DOI: https://doi.org/10.4995/muse.2023.19121