Accreditation of Spanish engineering programs, first experiences. The case of the Terrassa School of Engineering

Mª Dolores Álvarez

https://orcid.org/0000-0001-9956-0523

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola d'Enginyeria de Terrassa

Mireia Mata

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola d'Enginyeria de Terrassa

Javier Cañavate

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Joaquim Marqués

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Carme Espot

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Santiago Forcada

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Jordi Voltas

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Núria Garrido

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Jordi Sellarés

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

Alfred Gil

Spain

Universitat Politècnica de Catalunya

|

Accepted: 2016-02-19

|

Published: 2016-03-22

DOI: https://doi.org/10.4995/muse.2016.4683